سكس مثير
تحميل افلام سكس - نيك بزاز كبيرة - سكس سحاق 2020 - افلام سكس عربي - سكس منقبات عنيف
سكس مراهقه عنيف - مقاطع سكس نيك - مص كس ساخن - نيك ممرضات 2020 - نيك جماعي ساخن
الجزء الخامس
وقفنا الجزء اللي فات لما سلمي رنت عليا
انا/ ايوا يا خرا
سلمي/ ياسمين كانت بتعمل ايه عندك ف البيت يا محمد ؟
انا/ انتي بتقولي ايه ؟
سلمي/ انا شايفة ياسمين وهي طالعة من عندك كانت بتعمل ايه ف بيتك؟
انا/ وانتي مالك خليكي ف نفسك شوية..... وميشغلكيش انا بعمل ايه انا وهي
سلممي/ ميشغلنيش ازاي دي صحبتي يا محمد
انا/ مش صحبتك دي برضو اللي كانت مدبرالك مكيدة صح ولا غلط
سلمي/ طالما هي كانت مدبرالي مكيدة وانت انقذتني منها جية تعمل ايه عندك بقي
انا/ قولتلك انتي مالك ويا ريت بقي تبطلي تتدخلي ف اموري اعمل اللي اعمله ملكيش فيه
قفلت ف وشها وكنت جعان قمت عملت اكل واكلت وفتحت اللاب توب وقعدت العب عليه لحد ما زهقت وقررت اخرج..... وانا طالع من الباب لقيت خالي معتصم ف وشي
خالي/ ايه يا حمو رايح فين؟
انا/ زهقان شوية يا خال فقلت اخرج افك عن نفسي شوية
خالي/ خلاص انا برضو زهقان تعال نتمشي سوا ولا انت عندك مانع
انا/ لا معنديش انت تؤمر يا خال
طلعنا اتمشينا سوا وفضلنا ماشين فترة جنب بعض من غير ما نتكلم لحد ما وصلنا الارض بتاعة جدي اللي هي دلوقتي باسم خالي وبعد كدا لقيت خالي بيكلمني
خالي/ ع فكرة انا زعلان منك بسبب اللي حصل الاسبوع اللي فات انت احرجتني جامد
انا/ خال ارجوك مش عايز اتكلم ف الموضوع ده انا بحاول انسي واقفل الموضوع ده
خالي/ ازاي يبني دي امك ودول خواتك يعني اهلك انت عايز تكمل حياتك لوحدك ولا ايه
انا/ لا مش هكملها لوحدي بس برضو مش هكملها معاهم
خالي/ بص انا مش هطول في الموضوع ده معاك بس بكرة هتعقل وتفهم الدنيا ماشية ازاي ….
انا/ لما ييجي بكرة بقي يا خال
خالي/ مش ناوي تهدا بقي يا محمد ؟
انا/ اهدا ازاي يعني منا هادي ع طول اهدا ايه اكتر من كده
خالي/ لا انا قصدي تبطل اللي بتعمله ده.... مهي سلمي قالتلي ان كان ف بنات عندك ف البيت .... صح ولا غلط
انا/ صح
خالي/ تب انت يعني متلسعتس من اول مره واللي حصلك ولا انت عايز تخط نفسك ف مشاكل تاني وجارتك دي (سامية) عارف انها مبتحبكش بس مش عارف ليه ومبتصدق تغلط وتيجي تشتكي منك ع طول
انا/ مع اني بعيد عنها بس مش عارف هي عايزة ايه مني اصلا وبعيدين مش كفاية انها اتبلت عليا اول مرة وظلمت انسانة ملهاش اي زنب بسبب شرمتطها دي يا خالي..... بس مكدبش عليك هي فرسة وكمان برضو ف ناس بتقول انها شرموطة
خالي/ الناس يقولو اللي يقولوه ملناش دعوة وخليك ف نفسك ملكش دعوة بالولية دي. ... خلينا ف موضوعنا
انا/ موضوع ايه؟
خالي/ انا عايزك تبطل اللي بتعمله ده انت مش صغير عشان حد يمسك عليك حاجة ولازم تتعدل عشان متجبش لنفسك مصايب
انا/ ......... (سكت قدام كلام خالي مقدرتش ارد)
خالي/ انت لازم تخطب وتتجوز عشان تتعدل واللي تخطبها دي لازم تكون شخصيتها قوية عشان تعرف تلمك وتبعد النسوان عنك
انا/ اخطب مين يا خالي انت بتقول ايه ؟ ده انا شايل مسؤلية نفسي وتعليمي بالعافية ويدوب شغل الاجازات بيقضي متطلبات دراستي هخطب واتجوز ازاي بقي واصرف عليها منين
خالي/ انوي انت بس والرزاق موجود
انا/ يا خالي حتي لو ف ماديات انا اصلا مش ناوي ع كدا دلوقتي خالص لسه العمر قدامي وبعدين افكر ف مستقبلي الاول ثم بعد كدا الجواز ساهل
خالي/ يبقي مش ناوي تبطل اللي بتعمله ده
انا/ ابطل ايه يا خالي دي هي مرتين ولا تلاتة ولسه من اسبوعين يعني مش كل يوم انا مع واحدة شكل
خالي/ انا ميهمنيش اللي فات ولا كام مرة ولا مع مين انا اللي يهمني انك من دلوقتي تبطل وتمشي مظبوط ..... لو ع الفلوس فحتت الارض اللي قدامك دي بتاعتك من ورث امك وهي متنازلة عنها ليك من زمان
انا/ يا خال قولتلك انا مش هتجوز دلوقتي حتي لو الارض دي بتاعتي فانا مليش ف الفلاحة ولا بعرف اشتغل ف الارض
خالي/ خلاص بيعها وانا اشتريها منك وبفلوسها اتجوز واعملك مشروع اشتغل منه
انا/ يا خالي انا مش عاوز اتنيل اتجوز لسه قدامي يامة انا لسه قدامي 3 ثانوي غير الكلية ومحدش يعرف لسه ايه متخبيله
خالي/ مهو ممكن سلمي متستنكش ده كله لو جالها عريس ساعتها و وافقت مس هقدر ارفضه
انا/ ههههههههه سلمي مين يا خال سلمي بنتك دي اكتر من اختي وبعدين سؤال بسيط يعني انت عارف اني ماشي غلط وليا علاقات ببنات ونسوان وعايز تديني بنتك
خالي/ انت طيب خالص يا محمد وسلمي بنتي هتربيك من اول وجديد وهي اللي هتعدلك وانا بصراحة عايزها تكون من نصيبك
انا/ خال سيب الموضوع ده لوقته كدا كدا مش متجوز غير لما اخلص كليتي واكون مستعد لشيل مسؤلية...... وبعدين الارض دي انت بتقول انها بتعاتي ليه معرفتنيش من زمان
خالي/ انا سيبتها لخد ما تكبر شوي وتفهم الدنيا والوقت يحين اني اقولك واهو حان بس انت قفل ودماغك مبتلنش
انا/ لا دماغي بتلين ع فكرة بس بحاجة انا مقتنع بيها (لسه قايلها لوحدة هبلة النهاردة)
خالي/ خلاص قوم بينا نروح يلا عشان نتعشي سوا
انا/ لا بلاش عشان لو شفت سلمي النهاردة هاساوي بيها الاسفلت ههههههه
خالي/ ااااه عشان قفشتك وجرستك لا خلاص متجيش طالما هتتناقرو كدا ومش عايزين حد تاني يعرف عشان متبقاش فضيحة بجلاجل هههههه
انا/ لا متخفش هنفخها لما اشوفها بس يا خال حاول تقولها تخف من نحيتي شوية وتبطل تراقبني عشان كدا الموضوع زاد عن حده
خالي/ شكلك لسه ناوي تلعب بديلك تاني
انا/ سيبها للظروف ومتقلقش مش هعمل نصايب متخفش ههههههه
خالي/ ذنبك ع جنبك يلا سلام
كنا وصلنا انا وخالي لقدام بيته وسابني ودخل وانا روحت ع البيت وكلمت ياسمين ع طول
انا/ ايوا يا بنتي
ياسمين/ ايه يا محمد ف ايه وحشتك ولا ايه ده انا لسه مروحة
انا/ وحشتيني ايه يا خرا بس ده احنا اتقفشنا
ياسمين/ ازاي ده مين اللي عرف طيب يا لهوي كدا هنروح ف داهية
انا/ بس بس ايه ده كله اهدي ده سلمي بنت خالي شافتك وانتي خارجة من عندي وقالت لخالي محمد بيجيب نسوان البيت بس مقلتش عليكي يعني
ياسمين/ تب كويس وخالك عمل معاك ايه
انا/ لا شوية نصايح وانا ضربت بيهم عرض الحيط يعني ومواضيع يامة كدا كان اهمها انه يجوزني سلمي بس انا خلعت بشياكة
ياسمين/ ايوا يا عم محدش قدك كله بقي بيترمي عليك وانت بقيت بتتنك تب متنساناش بقي لما تعدي
انا/ بس يكسمك هو انا هبقي رئيس وزرا وبعدين ده كان بيعرض عليا اخطب سلمي دلوقتي وانا رفضت
ياسمين/ يبني حد يرفض سلمي دي حتي البنات كلها بيغيرو منها لسببين الاول عشان جمالها والتاني عشان انت قريبها وبتتكلم معاك عادي كدا من غير تكليف
انا/ ههههههه هو انا عليا طلب للدرجة دي وبعدين انا مش عايز اربط نفسي بحد دلوقتي عايز اكون فري
ياسمين/ ع رأيك..... بس قولي هتعمل ايه مع سلمي ف الموضوع ده اصلي خايفة من ردة فعلها
انا/ لا متقلقيش انا هتكفل بامرها واخليها تفكها من الموضوع ده خالص
ياسمين/ تمام هعتمد عليك
انا/ اوك سلام يلا
بعد ما خلصت المكالمة مع ياسمين قعدت افكر ف الموضوع اللي خالي كلمني فيه وف موضوع الارض بالذات وكمان عرض خالي انه يشتري مني الارض اللي امي اتنازلت ليا عنها وكمان الارض دي كبيرة حوالي فدانين مش صغيرة وان فلوسها هتفيدني جدا قدام... قطع تفكير تخبيط الباب
انا/ مش هنخلص من كسم البيبان انا عارف (فتحت الباب وكان علي ابن خالي خالد)
علي/ ابو حميد قلبي عامل ايه يا واطي
انا/ علوا صديقي الصدوق تعال اتفضل (تذكير علي يكون ابن خالي خالد الصغير واصغر مني بسنتين)
علي/ واطي مبتسألش امال لو مش متربيين مع بعض كنت عملت ايه
انا/ يا عم الدنيا ملاهي والناس ف تلاهي خش اترزع (كان خزارنا بالالفاظ كدا دايما)
علي/ خش اعملنا اي حاجة نطفحها عشان عايزك ف موضوع مهم انت الوحيد اللي هتساعدني فيه
انا/ موضوع ايه المهم اللي مفيش غيري يساعدك فيه
علي/ خش بس اعملنا سم نشربه ولا اي حاجة
انا/ مفيش عندي حاجة تتشرب غير المية خلص قول عايز ايه
علي/ سلمي بنت عمي
انا/ مالها خرا
علي/ انا بحبها ومتعلق بيها جامد يا محمد
انا/ لولولولولولولولوي هاااااه وانا مالي بقي يا عم الزفت
علي/ خرا طول عمرك متسمعني للاخر يعلق ومتتريقش
انا/ حاضر اتفضل ارغي لحد ما اشوف اخرتها معاك
علي/ انت عارف ان انا وسلمي مش بينا كلام كتير وانا معجب بيها جامد وبحبها وعايز افاتحها ف الموضوع بس مش عارف ازاي فملقتش حل قدامي غير انت عشان انت اكتر واحد بتتكلم معاه وعلاقاتك بيها كويسة
انا/ (حطيت ايدي ع خدي وبصيت ليه بنظرة باردة) وايه كمان يا ابو شخة انت وهي
علي/ تصدق اني غلطان اني جيتلك من الاول اساسا (قام عشان يمشي)
انا/ (شديته قعدته) اقعد يعلق هنا رايح فين انت عارف انت بتتكلم عن ايه ومين وسيبك من ده كله انت اصلا عمرك اد ايه عشان تفكر ف مواضيع زي دي دلوقتي
علي/ ع فكرة الفرق بيني انا وانت سنتين بس يعني وانت مستحيل تكون مش مرتبط
انا/ ههههههه يبني يا حبيبي لسه قدامكم يامة ومتستعجلش انتو لسه بشخة انتو الاتنين وبعدين ع فكرة انا مش مرتبط انا سينجل كدا براحتي
علي/ يعني اعمل ايه طيب خايف ما اكلمهاش ولا احاول اخليها تحبني وارتبط بيها حد تاني يرتبط بيها واعيش بائس يعم
انا/ يلعن كسم الافلام اللي لاحسة دماغكم دي اعقل كدا يا كسمك ‘افهمني...... اللي انت بتقول عليه دلوقتي ده كله تاثير مراهقة انت لسه ف 3 اعدادي لسه قدامك ثانوي وكلية هتتعرف فيهم ع بنات بشعر راسك وهتحب دي وتصاحب دي وف الاخر هوب مش هتتحوز ولا واحدة منهم وهتتجوز اللي امك تختارهالك ف اهدا شوية وسيب الحاجات دي لوقتها وهي هتيجي لوحدها
علي/ يا عم انت مش فاهمني وافرض لو سمعت كلامك دلوقتي واستنيت وهي حبت حد تاني هاعمل فيك ايه بقي
انا/ يا عم اهدا مش هترتبط متخفش سلمي محترمة ومش بتاعت الكلام الفاضي ده (ف نفسي دي مطلعة ديك امي ده انت لو تعرف هتفشخني)
علي/ مش مطمن برضو
انا/ لا اطمن واهدا كدا وقوم روح يلا عشان عايز انام عشان تعبان
علي/ بتكرشني ماشي يا عم سهلة انا ماشي بس اعرف لو حد عرف يالموضوع ده هاركبك
انا/ (جريت وراه بس هو طلع بسرعة) تركب مين يا.......
بعد ما مشي قعدت اضحك ع اللي بيقوله امال بقي لو يعرف ان عمه عايز يخطبهالي وهي كمان عايزة ترتبط بيا وانها بتكلمني ع طول ده ممكن ينجلط فيها بس انا اكيد هاسيبها ليه لاني مش حاططها ف دماغي وهي بقي بدماغها عايزاه ولا مش عايزاه انش**** يولعو ف بعض انا مالي ..... دخلت عشان انام افتكرت معاد فايزة بكرة وقلت اكلمها ااكد عليها فرنيت عليها......
انا/ الو ايوا زوزو
فايزة/ ايه يبني ف ايه
انا/ جية بكرة ولا لا
فايزة/ ايوا جية هو انا هفوت الفرصة دي برضو
انا/ انا كنت بتاكد بس.... طب هتيجي الساعة كام؟
فايزة/ ع الساعة 1ظ* كدا يعني هكون عندك
انا/ تمام خلاص هستانكي سلام
خلصت مع فايزة وضربت ف دماغي فكرة بنت حرام اني اجيب سهير بكرة زي ما قولت لفايزة قبل كدا وانيك سهير قدام فايزة طالما مش هيكون جنس كامل معاها بس اتراجعت عنها عشان كان لازم اوفق مع سهير وفايزة من الاول وبعدين لسه قدامنا الايام جاية نبقي نعمل فيها اللي عايزينه ..... نمت وقمت الساعة 8 ونص ظبطت نفسي وحلقت شعر العانة عندي (معنديش دقن احلقها ههههه لاني اصلا منظري مينفعش معاه دقن) وفطرت واستنيت فايزة لحد ما جت ..... اول ما فتحت ليها الباب ودخلت ع طول اخدتني ف بوسة طويلة واتجاوبت معاها ع طول لحد ما نفسنا كان هينقطع وبعدت عنها
فايزة/ ايه وقفت ليه دي بوسة حلوة يعني
انا/ حلوة ايه انا نفسي اتقطع انتي مالك حامية كدا
فايزة/ يا عم اقعد انا هايجة ع الاخر ومشوفتكش بقالي اسبوع واسامة العلق معدش حد عارف يكلمه بعد ما جه من عند شهاب
انا/ تب مش عايزه تعرفي ايه اللي حصل طيب
فايزة/ لا لما نخلص احنا بس الاول
هجمت عليا تاني واخدتني ف بوسة ........(هنعمل skip للاحداث الجنسية هنا لانها مكررة يعني ومفيهاش جديد)
فايزة/ يخربيتك بتفرهدني كل مرة بس ع قلبي زي العثل
انا/ انتي مبتشبعيش اصلا وبعدين ده جنس سطحي يعني مش زي الايلاج
فايزة/ مش مهم خلينا ف اللي حصل عند شهاب دلوقتي
انا/ مش هقولك ع حاجة الا لما نستحمي ونضف نفسنا كدا وقومي يلا عشان ناخد دش سوا
فايزة/ يلا بينا
دخلنا الحمام سوا وعملنا واحد بس كان طعمه مختلف عن اي مرة معاها قبل كدا بسبب المية واحنا عاملينه ع الواقف كان شعور جميل جدا لحد ما خلصنا وطلعنا
فايزة/ مبتتهدش انت
انا/ كان حد قالك تهيجيني تاني ف الحمام وبعدين مش اتمتعتي عايزة ايه تاني
فايزة/ اتمتعت بس.... تب تصدق ان المرة دي احسن من اللي فاتو كلهم
انا/ بالنسبة ليا برضو..... تب يلا بقي نشوف هنعمل ايه عشان متتاخريش وتروحي
فايزة/ تمام يلا
انا/ (جبت اللاب توب وفتحت فيديو شهاب وهو بينيك اسامه وريته لفايزة) ايه رأيك ف اخوكي هههههه
فايزة/ يخربيتك ايه اللي بيحصل ده انت خليته يتناك
انا/ اعمل ايه مش هو كان عايز يغتصب بنت خالي اديني خليت شهاب يغتصبه ههههه
فايزة/ تب عملت إيه مع شهاب و ياسمين
انا/ خليت اسامة ناك شهاب برضو بس قبل ما شهاب ينيكه
فايزة/ تب وريني الفيديوبتاعهم
انا/ مصورتهم محنا معانا ليهم فيديو مش هنحتاج التاني يعني
فايزة/ ما علينا تب وياسمين عملت معاها ايه؟
انا/ نيكتها وفتحتها
فايزة/ يا بارد حرام عليك كدا هتشيل ذنبها لما تتجوز وتتفضح
انا/ اصبري بس ده التقيل جي
فايزة/ تقيل ايه اوعي تكون نطرت ف كسها وحملت
انا/ لا ده انتي عقلك راح لبعيد بس انا عملت حاجة اسود
فايزة/ عملت ايه اطربني
انا/ مضيت اسامة اخوكي ع اقرار ان هو اللي قتحها وان هو اللي هيتجوزها بعد كدا (طلعت ليها الاقرار) وادي الاقرار اهه
فايزة/ يخربيتك ايه ده انت عملت كدا ازاي انت دبسته يخربيتك وكمان انت اللي فتحت البت
انا/ هو مش ناكها قبل كدا خليه يلبس بقي بس انا فرحان جدا اني عملت كده عشان يتجنب اي حاجة تخصني بعد كدا ويكون ليه درس يفتكره طول عمره .... لا والادهي كمان انه كان عايز ينيك ياسمين بعد اللي حصل ده وهي رفضت وعملت منهارة ومش عارف ايه وجتلي امبارح عشان انيكها
فايزة/ انت شيطان يلا انا قلقانة منك انا مكنتش اعرف انك هتعمل كدا
انا/ اهي جت كدا بقي..... ع فكرة انا كنت عايز اجيب سهير معاكي هنا النهاردة وانيكها قدامك ونعمل حفلة بس مردتش عشان ايه لسه ما قلتش لسهير ولا عملت توافق بينكم وكدا يعني
فايزة/ احسن برضو انك عملت كدا انا كمان مكنتش هوافق مع اني هاموت واشوفك يتنيك واحدة بس لازم تكون معرفني قبلها بمدة عشان اكون عاملة حسابي
انا/ مش مهم هنعملها ف مرة تانية ويلا قومي بقي عشان تروحي عشان استريح انا بقي من المجهود ده
فايزة/ يلا يا اخويا سلام....... يتبع
شكرا للناس الللي شجعتني وكلمتني خاص وبتكلمني عشان انزل الجزء اشوفكم ف اجزاء جديدة....
الجزء السادس
ف الاول حابب اشكر الناس ع التشجيع والتعليق ومتابعتهم الجميلة ليا
بس ف حاجة عايز اوضحها يا جماعة انا مش فاضي اني انزل كل يومين تلاتة جزء انا مطحون اليومين دول ف تكاليف وشيتات لازم تتسلم وكتابة الجزء بياخد مني يومين ع الاقل فمعلش استحملوني لحد ما الاوضاع دي تنتهي والدنيا تروق..... يلا نبدأ
بعد ما خلصت مع فايزة ومشت لقيت سلمي بنت خالي بترن عليا ع طول
سلمي/ ايه هو كلام خالك مأثرش فيك؟
انا/ انتي مالك وبعدين بطلي تراقبيني عشان مزهقش منك ع طول يعني لمي نفسك
سلمي/ فايزة كانت بتعمل ايه عندك ؟
انا/ كانت طالبة مني حاجات وكانت بتاخدها مني عايزة ايه انتي بقي؟
سلمي/ حاجات ايه اللي طالباها منك انت وكمان الحاجات دي ما تاخدهاش منك غير ف البيت لوحدكم يعني؟
انا/ ايوا اذا كان عجبك بقي..... انتي مش هتبطلي تعاندي بقي ولا ايه النظام
سلمي/ لا مش هبطل اعاند لحد ما تتعدل انت وتبطل اللي بتعمله
انا/ يبنتي فايزة كانت عندي كانت طالبة مني حاجات ع اللاب توب وجت اخدتهم مني.... انتي دماغك راحت فين ؟
سلمي/ اصل انا عارفاك بتلعب بديلك دايما.... وبعدين طالما هي اخت صاحبك مرحتش عندهم هناك ليه واديتها اللي هي عاوزاه
انا/ هو انتي مش عارفة ان اسامة اخوها كان هو وشهاب متفقين عليكي واكيد حصل بيني وبينه مشاكل لما انا رحتلهم واكيد يعني مش هينفع اروحله البيت فهمتي ولا لسه
سلمي/ ااااه معلش يبقي انا بقي دماغي راحت ف حتة تانية غلط هههههه
انا/ انتي كلك ع بعضك غلط يعني واتفضلي بقي عشان عايز اذاكر بقالي فترة مفتحتش كتاب
سلمي/ يلا سلام
قفلت معاها وقعدت اذاكر شوية وقضيت بقيت اليوم قاعد ما بعملش حاجة ونمت بدري عشان هاروح المدرسة الصبح..... صحيت تاني يوم ورحت المدرسة وطبعا انا واسامة قطعنا مع بعض ومعدش بينا مكالمات زي الاول واحنا رايحين المدرسة الصبح ومشوفتهوش اصلا من ساعة اللي حصل.... دخلت الفصل متاخر بس مكنش ف لسه مدرس جه وجالي جماعة من زملاتي يسألوني عن سبب الغياب بس انا محكتش ليهم ع الموضوع وقلتلهم اي كلام كدب وخلاص عشان ميتكلموش معايا ف الموضوع ده وتعب نفسي وبعد كدا كل ‘احد راح مكانه الا شريف (كان ليه موقف معايا ف الاول ضد استاذ عامر) جه قعد جمبي
شريف/ كويس انك مقلتش ليهم ع السبب
انا/ مش عايز اوجع دماغي وانت وانت والكلام ده انت عارفه اكيد
شريف/ عندك حق.... بس عايز اسألك سؤال
انا/ لو بخصوص الموضوع ده فبلاش احسن عشان مش هريحك برضو
شريف/ لا يا عم مش بخصوص الموضوع ده..... بخصوص اسامة هو في بينك وبينه حاجة؟
انا/ ليه يعني هو قال عليا حاجة؟
شريف/ لا بسأل بس اصل انتم ميتفرقوش بعض وزي اخوات بس الفترة الاخيرة دي مكنش طايق حد يذكر اسمك قدامه وكمان لما انت جيت من شوية بصلك بقرف ومكلمكش يعني
انا/ فكك منه ده انسان ندل ويستاهل اللي حصل فيه.... مهي الوساخة بترد لصاحبها
شريف/ ندل ايه و وساخة ايه ف اي حصل يبني
انا/ حوار كبير هتعرفه ف وقته.... سيبنا بقي منه دلوقتي عشان مش ناقصه خالص
شريف/ يبني ده انتو كنتم زي السمنة ع العسل ايه حصل بينكم عشان ده كله
انا/ يبني منا قلتلك هتعرف كل حاجة ف وقتها متستعجلش بقي (وصف سريع لشريف هو ف عمري بس اقصر مني حاجات بسيطة هو طوله 180 وانا 187 بس جسمه مليان عني واسمراني)
شريف/ خلاص يا عم هاستني اما اسوف اخرتها معاك
واحنا قاعدين دخل علينا طالب الفصل ولقيته بيقولي ان ميس نصرة عايزاني اروح ليها معمل الكمبيوتر
شريف/ ف ايه هي استاذة نصرة كل شوية تسأل عليك ليه هو مفيش غيرك ف الفصل
انا/ صاحبك فاجر يابا ميغركش اني غلبان وطيب كدا لا ده انت هتنبهر بيا هههههه
شريف/ ايوا يا عم واخدهم كلك ع حجرك ومبتبلش الجلدة (قصده ان الكل بيبصلي وانا مش معبرهم يعني) ارمي علينا شوية حتي نتسلي بيهم ههههههه
انا/ يا عم كسمهم ب**** عليك يا شريف فكنا من ديك ام دي سيرة انا مش ناقص اديني شغال فيهم بلوكات بسبب ام المزاولة ع الفيس اهه
شريف/ هما بيزاولك ع الفيس كمان تب ما تديهم صفحة اخوك واشيل عنك شوية هههههه
انا/ بقولك ايه متقفلنيش خدهم كلهم وخد ال account بتاعي بالمرة وفكني منهم ..... وبعديني سيبني بقي اروح اشوف الابلة دي عايزة مني ايه وعشان عامر زمانه داخل دبوقتي وهنطرد
سيبته ومشيت وطلعت لميس نصرة المعمل وملقتش عندها حصص فدخلت قعدت معاها
انا/ هاه عايزاني ف ايه يا ميس
هي/ ايه يبني فينك الاسبوع اللي فات ده كله مجتش المدرسة وقافل فونك ومحدش عارف يوصلك ولا حتي زمايلك اللي معاك من القرية
انا/ شوية مشاكل كدا فمفضلتش ان اشوف حد ولا ولا اقابل حد
هي/ تب احكيلي ف ايه
انا/ معلش مش هقدر اتكلم ف الموضوع ده اصلي ما بصدق انساه
هي/ يبني انا زي اختك الكبيرة احكيلي كل حاجة وبعدين ده انت متعود كل مشاكلك بتقولهالي وبعدين انت نسيت اللي حصل بينا ولا ايه
انا/ لا منستش ولا حاجة بس هو الامر صعب شوية وبحاول انساه
هي/ تب احكيلي يلا بقي وفك عن نفسك
انا/ (حكيت ليها اللي حصل وانا بحكي كانت دموعي نزلت)
هي/ انت بتعيط ليه يبني (ادتني منديل امسح بيه وشي) اهدا كدا بس وخلينا نتكلم
انا/ نتكلم ف ايه..... هتغلطيني طبعا
هي/ طبعا لازم اغلطك..... بس مينفعش الومك عشان الامر ده متوقع رد فعله وده رد فعل طبيعي
انا/ يعني بعد ما رمتني ده كله مش غلط وانا اللي غلط عشان مردتش اروحلها اشوفها
هي/ يبني اللي حصل حصل حاول تفتح معاها صفحة جديدة وكمان انت بتقول انها عندها القلب وداخلة ع عملية خطيرة وهي محتاجاك جمبها فخليك انت احسن ومتندلش معاها
انا/ انا مش محتاجها وانا ف الاول مفرقتش معاها وهي دلوقتي متفرقش معايا
هي/ لكن هي دلوقتي محتاجاك وانت دلوقتي تفرق معاها..... فكر ف الموضوع يا محمد هتلاقي كلامي صح دي مهما كانت امك وانت ملكش غيرها
انا/ ممكن يا ميس نقفل الموضوع ده ومنتكلمش فيه عشان منزعلش من بعض
هي/ خلاص يا محمد بس انا قولتلك الصح وكمان لو ربنا نجاها وعاشت بعد العملية بتاعتها هيكون خير ليك انت
انا/ خلاص بقي قولنا.....
هي/ خلاص حاضر.... بقولك ايه تيجي تتغدا معايا النهاردة بعد المدرسة
انا/ اتغدا برضو ولا حاجة تانية
هي/ نتغدا والحاجة التانية مع بعض يعني فيها ايه ههههههه
انا/ انتي شكلك رايقة دلوقتي وانا مش ف مزاج يسمح باني اتغدا معاكي ع فكرة
هي/ لا روق كدا ومتشلش هم وتعال نتغدا سوا النهاردة ونفرفش شوية
انا/ حاضر بعد ما نخلص هاعدي عليكي نروح سوا
هي/ تمام هستناك وهرن عليك بعد ما تخلص
سيبتها ونزلت كانت الحصة بتاعة استاذ عامر خلصت و دخلت الفصل وقعدت ف مكاني ومكنش ف مدرس لسه دخل ولسه رشا هتكلمني لقت شريف جه قعد جمبي
شريف/ ايه يعم كل ده تشوفها عايزة ايه هي جامدة عليك للدرجة دي ولا ايه ههههههه
انا/ (حاولت اكتم ضحكتي بس مقدرتش وقهقهت جامد) يبن ميتين الكلب انت اهدا شوية.... وبعدين صحبك جامد مفيش واحدة تسد معاه ههههههه
شريف/ تب كنت خدني معاك كنا هنخلص بسرعة بدل منتا غيبت كدا هههههه
انا/ (صوتي علي ف الضحك تاني) يبن الوسخة اسكت شوية وبطل نجاسة عشان احنا ف الفصل..... وقوم يلا روح مكانك عشان مش ناقصة قرف
قام شريف راح مكانه ولقيت رشا بتميل عليا عشان تكلمني فمكلمتهاش وخليتها ترد تقعد زي ما هي وهي مستغربة مني ومش عارفة انا بعاملها كدا ليه
رشا/ ف ايه مالك بتعاملني كدا ليه
انا/ اوووف يستي اقعدي مكانك دلوقتي نتكلم بعدين احنا ف الفصل
رشا/ خلاص تمام معلش
عدا اليوم الدراسي من غير اي حاجة تاني وسهير كانت عايزة تتكلم معايا بس انا منعتها عشان رشا ما تاخدش بالها مننا ..... قبل ما اطلع من المدرسة افتكرت معاد ميس نصرة ولسه هرجعلها تاني لقيتها بترن عليا وطالعة من بوابة المدرسة اللي قبل البوابة اللي ع السور فكنسلت و وقفت استنيتها وهي كانت شافتني وجية عليا ومشينا ع طول و روحنا ع بيتها
ميس نصرة / تعال اقعد هنا ف الريسبشن لحد ما اجهز الغدا ونتغدا سوا
انا/ لسه هتجهزي
هي/ منا طول اليوم ف المدرسة هعمل ايه يعني اخد الاكل اجهزه هناك وبعدين انت قاعد هتعمل ايه يعني
انا/ مش بحب القعدة كدا من غير ما اعمل حاجة
هي/ خلاص تعال نجهز الاكل سوا
انا/ يلا بينا حتي اعلمك الطبخ حتي ههههههه
دخلنا سوا المطبخ وبدأنا نجهز غدا وكان عادي جدا (بطاطس-جبنة-بتنجان....... ) وكنت حريص اني ما احتكش بيها ف المطبخ ولا المسها بس هي كانت عكس كدا وكانت بتتعمد تيجي تقف قدامي و ترجع بطيظها لورا عليا بس انا كنت ببعد عنها....
هي/ ايه يبني امال انت داخل معايا المطبخ ليه مش المفروض يكون في شوية تحرشات كدا ولا انت ابيض خالص
انا/ لا مش ابيض بس مش عايز اهيج عليكي قبل الاكل ناكل الاول وبعد كدا نتحرش براحتنا ولا انتي ايه رأيك
هي/ (خلعت كل هدومها ورا بعض وانا واقف مستغرب من تصرفاتها ) لا انا عايزة اهيجك قبل ما ناكل عشان عايزاك جعان مني
انا/ ع فكرة انا ممكن ما احطش ف دماغي النيك خالص ولو عملتي ايه بالذي مش هتخلي بتاعي يقف طول ما انا مش عايزه يقف..... فخلينا حلوين كدا لحد ما اكل (كنت بكلمها بثقة جامدة ونبرة حادة ف صوتي)
هي/ خلاص متزعلش نفسك (وطت ع هدومها تلبسهم بس انا منعتها)
انا/ لا كملي الاكل وانتي كدا متلبسيش
هي/ حاضر شكلك هجت اصلا
مردتش عليها وهي اديرت تعمل الاكل وكان منظرها مغري اوي خصوصا البابلز بتوع طيظها..... كانت كل دقيقة تسترق النظر نحيتي تشوفني بابص عليها ولا لا واستغليت ان هي انشغلت فترة وخلعت هدومي من غير ما تاخد بالها ورحت لزقت فيها من ورا وزقيت بتاعي ف فلق طيظها .... حاولت تتكلم بس انا حطيت ع بوقها ومنعتها من الكلام وخليتها تميل ع الرخامة ودخلت بتاعي ف كسها من ورا ع طول من غير ما ابله
هي/ ايييييي تب بله طيب... براحة
حطيت ايدي ع بوقها و بدأت ادخل بتاعي واخرجه براحة وبرومانسية وشلت ايدي من ع بوقها وهي اهاتها طلعت وفضلنا ع الوضع ده لحد ما هي جابت مرتين وانا كنت هاجيب ف طلعته وجبتهم ع طيظها وهي لسه واقفة (معلش ف بعض الاحداث الجنسية لازم اعملها skip عشان وقت الكتابة وحجم القصة)
هي/ حلوة اوي فكرتك دي بس انت مش كنت هتاكل الاول وبعد كدا تنيك ليه غيرت رأيك
انا/ فكرة جت ف دماغي وعجبتني ويلا خلصي تجهيز الاكل
هي/ تب هخش اغسل نفسي واجيبه واجي
انا/ لا زي منتي كدا ومتلبسيش ولا تغسلي وانا كمان مش هلبس ولا اغسل عشان ف جولة تانية لسه
هي/ ده انت شكلك مخزن من زمان وهتقتلني النهاردة.... خلاص روح انت اقعد ف الريسبشن لحد ما اجيب الاكل واجي
طلعت قعدت واستنيت لحد ما هي جابت الاكل وحطته قدامي و جت قعدت ع رجلي
انا/ بقولك ايه انا طويل ااه بس مش حمل انك تقعد كدا انتي كدا هتعجزيني ههههه
هي/ مش قايمة الا لما اخلص اكل واللي عندك اعمله
انا/ حاضر خليكي براحتك يا ميس (مديت ايدي الشمال ومشيت صباعي الوسطاني ع كسها اللي كان لسه عليه اثر بلل من ميتها)
هي/ لا بقولك ايه عايزة اكل الاول عشان هموت من الجوع
انا/ هو انتي مش قلتي اللي عندك اعمله ملكيش دعوة بقي بيا وكلي (بعد ما بليت صباعي من مية كسها دخلته ع طول ف خرم طيظها) ايه هو واسع كدا ليه المرة اللي فاتت مكنش كدا
هي/ ههههههه منا عارفة انك هتنيكني فيها فوسعتهالك وخليت الخول ينكني فيها .... مع ان زبره صغير (عزيزي القارئ حجم الزب ما بيأثرش ف الممارسة هي بتبقي حاجة ف النفس عشان ما حدش يلعب ف دماغك) بس انا كملت عليه بخيار وبتنجان
انا/ تعجبيني قوي انك عاملة حسابك ودلوقتي بقي انا ايدي اتعاصت من طيظك فهتأكليني من ايدك وبعد ما تخلصي تقومي تعملي GC (تعمل عملية تنضيف لطيظها)
قعدنا اكلنا وهي كانت بتاكلني وصباعي لسه ف طيظها بل ودخلت كمان صباع وهي كانت مش قاعدة ع بعضها من اللي بيحصل فيها لحد ما خلصنا اكل وشالته وراحت الحمام غيبت شوية وجت
هي/ هاه خلصت يلا بينا بقي
انا/ هروح اغسل بتاعي الاول (لازم قبل ما تغير الموضع الازم تغسل بتاعك اكيد يعني عشان متجبش ليها بكتريا والتهابات) واجي
رحت غسلت بتاعي ورجعت لقيتها نايمة ع ضهرها ع الكنبة فرحت عليها ع طول ونزلت فتحت رجليها ورفعتهم فوق عند كتفها ونزلت ع خرم طيظها اشم فيه والعب عليه بلساني من برا والحس فيه
هي/ وكسي كمان الحس كسي
انا/ الجولة دي خاصة بطيظك مش هلمس كسك خالص
نزلت ع خرم طيظها تاني وفضلت ابعبص فيه والحسه بلساني و اوسع فيه لحد ما هجت انا وطلبت معايا النيك .... قومتها خليتها تمص ليا مع اني مبحبهوش بس شايفها من مكملات العلاقة الجنسية وخلاص.... فضلت تمص ف بتاعي وتاخد البيوض ف بوقها وتبدل بينهم لحد ما مقدرتش استحمل وسحبت منها بتاعي وخليتها تنام ع ضهرها وترفع رجليها ع كتافها تاني زي الاول عشان خرمها يكون عالي واقدر ادخله بسهولة بس هي مكنتش عارفة تثبت نفسها فحطيت تحتيها مخدتين عشان يرفعوها لحد ما بقت راسها تحت طيظها فوق.... تفيت ع خرمها ودخلت فيه صبعين ثم تلاتة لحد ما اتاكدت انه جاهز وبدأت ادخل بتاعي فيه بشويش عشان عارف انها اول مره تستقبل حاجة بالحجم ده وفضلت اضغط براحة لحد ما دخلت الراس وهي كانت بتتوجع شوية وانا فضلت واقف شوية مبحركهوش وبعد كدا بدأت ازق بتاعي اكتر ف طيظها لحد ما دخل التلتين و وقفت عند كدا وكل ما احاول ادخله اكتر تمنعي وتتوجع ...... بدأت انيك فيها وادخل بتاعي واخرجه براحة وكل ما احاول ادخل بتاعي اكتر هي تمنعني..... استمرينا ع الوضع ده فترة قصيرة وبدلنا وهي طلبت مني انها تقعد عليه فنمت ع ضهري ع الكنبة ولقيتها طالعة تقعد ع بتاعي وبتديني ضهرها
انا/ لا كدا ما ينفعش
هي/ مينفعش ليه انا بعمل كدا مع جوزي عادي يعني
انا/ بتاعي غير بتاع جوزك وانا عندي الانتصاب جامد بطريقة رهيبة عشان تقعدي عليه كدا هتكسريه(محدش عنده حل للمشكلة دي عشان قوة انتصابه دي مزهقاني) .... خلي وشك ليا احسن
عملت زي ما قولتلها وخلت وشها ليا وبدات تقعد عليه براحة بس برضو مرضتش تدخله ع الاخر وبدات تطلع وتنزل عليه براحة وبعد كدا بدأت تزود السرعة وزبي بدأ يستقر اكتر جو طيظها لحد ما فضل حاجات بسيطة وقعدت شوية ع الوضع ده وحسيتها تعبت فبدأت اتحرك انا تحتها و وضعي ده سمحلي اني ازود السرعة جامد ف النيك وهي حاولت تقوم بس انا مسكتها من جنابها وفضلت شغال لحد ما هي عرفت تقوم وهي بتقوم كانت بتحيب ع بطني..... قومت خليتها تاخد وضع الكلبة بسرعة عشان كنت انا كمان مقرب اجيب ودخلت فيها بتاعي ع طول واشتغلت بسرعة وهي بتتألم لحد ما اتشنجت انا ونزلت جوا طيظها واترميت جمبها ع الكنبة
هي/ لازم تتغابي كدا مكنا حلوين براحة اديك فشختني
انا/ اعمل ايه انتي اللي طيظك جامدة وعجبتني جامد
هي/ بعد كدا هابقي اربطك عشان متعملش كدا تاني
انا/ خلاص معدش هعمل كدا تاني ويلا نخش ناخد دش سوا عشان امشي
دخلنا خدنا دش سوا بس معملناش حاجة غير البوسة اللي هي طلبتها مني وطولنا فيها شوية وكان شعور حلو وانت بتبوس ف فرسة والمية نازلة عليكم وانتو ف حضن بعض شعور يقشعر البدن بس ليه لما تتخيله.... خلصنا وطلعنا ولبست واخدت بعضي ومشيت..... بعد ما وصلت قريتي ومروح ع البيت عديت من قدام بيت خالي لقيتي خالي واقف برا وبينده عليا فرحت دخلت لقيت صلاح (زوج والدتي) واخويا احمد جوا بس المرة دي كانت معاهم اسماء وكانت اختي برضو وكانت من توأم احمد والغريب ان كلنا شبه بعض زي ما يكون مستنسخين..... ساعة ما دخلت وشفتهم لقيت اسماء وقفت وجت عليا ع طول واخدتني بالحضن ولانها قصيرة فاتشعلقت ف رقبتي (هي مش قصيرة انا اللي طويل طبعا مهو 187 مش شوية) .... سابتني و وقفت وبصتلي كدا ومستغربة من اني ما استجبتش ليها
اسماء/ ف ايه يا محمد هو انت مش فرحان ان انت شوفتني ولا ايه
خالي معتصم/ متكسفش اختك يا محمد عيب كدا
انا/ (بصيت لخالي و رجعت بصيت لاختي تاني بس متكلمتش)
اسماء/ اي يا محمد مبتتكلمش ليه ف ايه مالك
انا/ تب اتكلم واقول ايه ولا ايه يا اسماء.....
صلاح/ يا استاذ معتصم معلش خد احمد واسماء وسيبني مع محمد شوية عايز اتكلم معاه
)خرج خالي وخد خواتي معاه)
انا/ هاه هعايز تقولي ايه
صلاح/ انت ليه بتعمل كدا ؟
انا/ مش مهم انا بعمل كدا ليه خش ف المهم ع طول عايزني ف ايه؟
صلاح/ عايزك تيجي معايا لوالدتك هي هتدخل العمليات بكرة ومصرة انها تشوفك وانا مش عايزك تكسر بخطر خواتك اللي جايين معايا عشانك دول
انا/ هاجي معاك (اخدت بكلام ميس نصرة) بس هتشوفني وهرجع ع طول مش هتكلم مع حد ولا حتي هي
صلاح/ تمام انا موافق اهم حاجة انها تشوفك وخلاص ....... يتبع
معلش يا جماعة الجزء المفروض كان ينزل من بدري بس حصلت مشكلة ف النت عندي
عايز اطلب منكم طلب لو القصة مش عجباكم قولولي عشان اوفر ع نفسي وعليكم ف المجهود عشان انا بتعب عبل ما الااقي وقت فاضي اكتب فيه وشكرا
الجزء السابع
بشكر الناس اللي شجعتني وعايزاني اكمل القصة وبعتذر اني معرفتش ارد ع حد من اللي شارك ف القصة بسبب اني بفتح ع مضض....
خالي/ انا مبسوط جدا منك انك وافقت تروح
انا/ مش عشانها ولا عشان جوزها انا رايح بس عشان خاطر اختي اللي اول مره اشوفها
خالي/ برضو اللي فيك فيك متعقل كدا يمحمد وبعدين ده ف مفاجئة حلوة هتعرفها لما تروح هناك
انا/ مفاجئة ايه..... مش عايز مفاجئات ولا وجع دماغ شكرا
خالي/ برضو..... تب يلا بينا لما نشوف اخرتها معاك
انا/ هاروح اغير واجي الاول
اخدت بعضي ورحت غيرت ورجعت تاني وركبت معاهم العربية وخالي كمان جه معانا وركب قدام جمب صلاح وانا ركبت ورا جمب اسماء واحمد ف الكرسي اللي ورا وكانت اسماء جمبي ع طول....
اسماء/ انا فرحانة بجد يا محمد انك رضيت تيجي معانا ومبسوطة جدا بوجودك
انا/ (بصتلها بصة عطف) انا جي عشان خاطرك انتي بس مش عشان حد تاني
احمد/ ما المرة اللي فاتت انا كنت موجود ومردتش حتي تسلم عليا ولا تتكلم حتي اشمعني هي يعني
انا/ انا كان نفسي من زمان يكون ليا اخت بنت وادي حلمي اتحقق لما شفت اسماء وكمان طلعت شبهي وبعدين يعني مش هينفع اكسفها من اول طلب منها ليا كدا
اسماء/ بجد ميرسي يا محمد انا مش عارفة اقولك ايه
احمد/ منا كمان شبهك واخوك اشمعنا بقي
انا/ اهو كدا بقي انت مالك وبعدين اسكت بقي عشان طلعنا ع الصحراوي وخلي ابوك يركز وهو سايق..... انا تعبان وعايز اريح شوية لحد ما نوصل القاهرة
ريحت دماغي ع الكرسي لورا وغمضت عيني وبفكر اعمل ايه وايه اللي هيحصل بعد ما اقابل امي اول مره ويا تري لو كلمتها هاقولها ايه ولا هبصلها الاول ازاي كل الافكار دي دارت ف دماغي فحسيت اني هتعب من التفكير ومش هعرف انام ففتحت عيني وقلت اتفرج ع الطريق دي اول مرة اروح القاهرة حتي.... نزلت الازاز ع الاخر وربعت ايدي وحطيتها ع الباب وحطيت دقني عليها وقعدت اتفرج ع الطريق والعربيات اللي معدية وسرحت وانا ه الوضع ده والافكار نفسها رجعت لدماغي تاني مفوقتش غير ع اسماء وهي قاعدة تهز فيا وتنادي
اسماء/ محمد مالك سرحان ف ايه ارفع الازاز ده
انا/ لا مفيش.... ارفع الازاز ليه
اسماء/ انت مش واخد بالك من اللي قاعدة بتشاور ع قصادك دي مش ناقصين قلة أدب ارفع الازاز
انا/ (بصيت ع قصادي لقيت اتنين حريم راكبين عربية هونداي النترا 2011 ومعاهم بنتين حوالي 17 او 18 سنة قاعدين بيشاور ليا وكانت عربيتهم ف الحارة اللي ع جمبنا ع طول) متسيبيهم يشاورو هما مدايقينك ف حاجة (بصيت للبنات اللي ف العربية اللي ع قصادي وشاورت ليهم)
اسماء/ ااااه ده انت بتعاكس كمان شكلك بتاع نسوان ههههههه
انا/ لا متقلقيش انا عارف انا بعمل ايه اتفرجي بص وهتعرفي
بنت من اللي ع قصادنا/ hi r u Egyptian like us?
انا/ ايوا مصري زيكم
البنت/ ازاي يعم انت متأكد ان انت مصري ههههه
انا/ ايوا فيها ايه يعني..... (هنا خالي بص لورا)
خالي/ محمد احترم نفسك شوية عيب عليك كدا
انا/ حاضر يا خال ثواني بس....
البنت/ غريبة تب ممكن رقمك؟
انا/ (بصيت لاختي وضحكت ورجعت بصيت للبنات تاني وجيت عملتلهم علامة بعبوص ف الهوا ورفعت الازاز و ضحكنا انا وسلمي) مش قولتلك اصبري اهم زمانهم بيسبو دلوقتي هههههه
اسماء/ هههههه تب ما اديتهاش رقمك ليه اهي مزة حلوة يعم اهه
انا/ اخوكي ميتشقطش اخوكي يشقط بس وبمزاجه كمان ومش واحدة زي دي اللي يكلمها انتي مشفتهاش لابسة ازاي
اسماء/ لا شكلك محترم هههه
سكتنا وفضلنا ع سكوتنا لحد ما وصلنا المستشفي اللي هي فيها..... دخلنا المستشفي وانا قلبي فاضله شوية ويطلع من مكانه حاسس اني داخل ع حاجة كبيرة ومرعوب منها..... وصلنا عند باب اوضتها وصلاح بيفتح الباب وانا واقف ورا حاسس اني خايف مش قادر اجمع قوتي مش عارف مالي دي اول مرة يحصل كدا.... صلاح فتح الباب ودخلنا ملقينهاش ف الاوضة فصلاح نده الممرضة يسألها عليها فعرفتنا انها بتعمل الاشعة والتحاليل وبيجهزوها لعملية بكرة فقعدنا استنينا ربع ساعة لحد ما دخلت علينا الاوضة (كان نفسي تكون ف اخر الجزء كانت هتبقي حلوة لختام الحزء بس مش مشكلة) ..... دخلت الاوضة علينا فانا شوفتها وقفت ع طول لقيتها جت عليا واخدتني بالحضن وبدأت تعيط فضلت واقف زي منا ومش عارف ايه حصل ساعتها كل اللي كنت خايف منه وانا جي نسيته .... مرضتش احضنها زي ما هي حضناني ولا عيطت زي ما هي بتعيط عشان وحشاني فضلت واقف بس
خالي/ اديني جبته ليكي زي ما انتي عايزة اهه يا سمية
امي/ (سابتني ورجعت لورا وبصت ع وشي وع رد فعلي لقتني مش متأثر تماما) ف ايه مالك يا محمد مبتتكلمش ليه ؟
انا/ (فضلت واقف زي ما انا باصصلها ومبردش عليها )
امي/ انا عارفة اني غلطانة ف حقك يبني ومش عارفة اعوضك ازاي بس اتمني انك تسامحني
خالي/ خلاص بقي يا محمد ميبقاش قلبك اسود (نده ع امي واهدها وطلعو برة الاوضة ورجعو بعديها بدقيقتين)
امي/ انا مش عايزك تفضل ساكت كدا كلمني لومني قول اي حاجة متفضلش ساكت كدا
انا/ (مرديتش عليها وفضلت زي ما انا واقف)
امي/ ع فكرة انا قررت اني اعوضك عن اللي فات كله وتيجي تقعد معايا ومع اخواتك من هنا ورايح
انا/ مش عايز اقعد مع حد (وجهت كلامي لخالي بعد كدا) هي دي المفاجأة اللي كنت بتقولي عليها.... مش عايزها ..... الف سلامة عليكي يا ام احمد.... سلام
سيبتهم وطلعت من الاوضة ومشيت وخالي طلع ورايا وفضل ينادي عليا لحد ما لحقني عند باب المستشفي
خالي/ ايه يبني اللي انت عملته ده
انا/ هو ده اللي مفروض يحصل يا خالي وهاه قد حصل انا هروح هتيجي معايا ولا قاعد
خالي/ هتروح فين دلوقتي انت اول مره تنزل القاهرة وهتوه فيها
انا/ منا بسألك جي معايا ولا قاعد وبعدين اللي يسأل ميتهوش.... ومتقوليش اقعد عشان مش قاعد
خالي/ لا مينفعش امشي واسيب امك كدا..... عايز فلوس انت قبل ما تمشي
انا/ لا معايا.... سلام
خالي/ سلام خلي بالك من نفسك
سيبته ومشيت ومش عارف اروح فين ولا اجي منين وفضلت اسأل اللي يقابلني لحد ما وصلت محطة رمسيس وركبت القطر المميز اللي رايح اسكندرية.... قعدت شوية ف القطر مستني يطلع وكان فاضل ع معاده نص ساعة وانا كنت راكب من ساعة الا تلت فنزلت اتمشي شوية ع الرصيف فلقيت بازار فضربت ف دماغي ساعتها اني اشرب سجاير ساعتها فرحت اشتريت ب5 جني و ولعت واحدة ودي كانت اول مرة اجربها بس مكحيتش وفنفس الوقت ما استطعمتهاش..... كملت السيجارة وقعدت خمس دقايق تاني و ولعت واحدة اخدت منها نفسين وكسرتها وطلعت السجاير اللي فاضلة معايا وكسرتها برضو وركنت ع جنب شوية لحد ما القطر كان هيطلع وركبت .... جت ركبت جمبي واحدة كان باين عليها انها ف نص العقد التالت ولاحظت انها مركزة معايا قوي وبتحاول تتكلم معايا بس مش عارفة لحد ما اتلجلت واتكلمت
هي/ هو القطر هياخد يامة عبل ما يوصلنا اسكندرية
انا/ معرفش اول مره اركبه
هي/ انا جاية ف قطر برضو بس كنت راكبة المكيف مش المقرف ده
انا/ اهو الموجود دلوقتي بقي متتبطريش
هي/ ههههههه جي منين ورايح فين كدا
انا/ كنت عند قرايبي هنا ف القاهرة و مروح اسكندرية وانتي؟
هي/ انا كنت عند اهلي هنا و مروحة اسكندرية برضو..... هو انت منين من اسكندرية
انا/ من *****
هي/ يااااه ده انت بعيد خالص تب انت هتلاقي موصلات بعد ما ننزل محطة مصر ده احنا هنوصل ع الساعة 12
انا/ المواصلة الاولي سهلة لكن المشكلة ف التانية مش موجودة دلوقتي وانتي منين بقي؟
هي/ انا من جمب محطة مصر من محرم بك
انا/ ايوا يا سيتي خطوتين وهتوصلي لكن انا هتمرمط عبل ما اوصل ههههه..... الا قوليلي اسمك ايه ؟ انا محمد
هي/ اسمي سلمي من القاهرة ومتجوزة ف اسكندرية
انا/ اسمك ع اسم بنت خالي اللي بترازي فيا ع طول ههههه
هي/ ف سنة كام انت يا محمد ؟
انا/ ف تانية ثانوي ادبي وانتي معاكي شهادة ايه عشان باين عليكي انك مخلصة تعليم
هي/ انا معايا بكالريوس تجارة بس طبعا مش شغالة بيه جوزي رافض اني اشتغل
انا/ جوزك شغال ايه ع كدا بقي
هي/ محاسب هو شغال ف السعودية مش هنا
انا/ معاكي اولاد ع كدا؟